0

Reklamace a vrácení zboží

REKLAMACE

  1. Napište nám na emailovou adresu [email protected]
  • Předmět emailu: "Reklamace – číslo obj."
  • Text emailu:
    "Dobrý den, chci reklamovat zboží ………., které jsem zakoupil v objednávce číslo ……… . Důvodem je …………, což lze vidět na fotkách v příloze.“
  • Jméno a Příjmení: ……..
  • Telefonní číslo: ……..
  • Do přílohy přidejte fotky reklamované vady výrobku.

    2. Náš reklamační odborník se vám do pěti pracovních dnů ozve, zkontroluje vyplnění všech požadovaných údajů a určí místo pro zaslání zboží.

    3. Reklamované zboží pečlivě zabalte – prázdná místa v krabici vyplňte kartonem, papírem nebo jiným výplňovým materiálem. Zásilku odešlete dle instrukcí v e-mailu, který vám přijde jako odpověď na reklamaci.

    4. Do 30 dnů se vám ozveme s výsledkem reklamace.

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Lhůta pro odstoupení od smlouvy činí 14 dnů. 

  1. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využít vzorový formulář k odstoupení od smlouvy poskytovaný prodávajícím. Odstoupení od kupní smlouvy zašle kupující na e-mailovou adresu [email protected]. Prodávající potvrdí kupujícímu bezodkladně přijetí formuláře.

  2. Náš reklamační odborník se vám do pěti pracovních dnů ozve, zkontroluje vyplnění všech požadovaných údajů a určí místo pro zaslání zboží.

  3. Vracené zboží pečlivě zabalte – prázdná místa v krabici vyplňte kartonem, papírem nebo jiným výplňovým materiálem.

  4. Peníze zasíláme v průměru do 14 pracovních dnů od obdržení a kontroly vráceného zboží. V případě vyzvednutí zboží u vás doma, bude vracející částka ponížena o poplatek za dopravu - 109 Kč za balík.

 

Nenašli jste odpověď nebo máte jiný dotaz? Ráda vám pomohu na mailu [email protected].