Reklamace a vrácení zboží
REKLAMACE
- Napište nám na emailovou adresu [email protected]
- Předmět emailu: "Reklamace – číslo obj."
-
Text emailu:
"Dobrý den, chci reklamovat zboží ………., které jsem zakoupil v objednávce číslo ……… . Důvodem je …………, což lze vidět na fotkách v příloze.“ - Jméno a Příjmení: ……..
- Telefonní číslo: ……..
-
Do přílohy přidejte fotky reklamované vady výrobku.
2. Náš reklamační odborník se vám do pěti pracovních dnů ozve, zkontroluje vyplnění všech požadovaných údajů a určí místo pro zaslání zboží.
3. Reklamované zboží pečlivě zabalte – prázdná místa v krabici vyplňte kartonem, papírem nebo jiným výplňovým materiálem. Zásilku odešlete dle instrukcí v e-mailu, který vám přijde jako odpověď na reklamaci.
4. Do 30 dnů se vám ozveme s výsledkem reklamace.
VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Lhůta pro odstoupení od smlouvy činí 14 dnů.
-
Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využít vzorový formulář k odstoupení od smlouvy poskytovaný prodávajícím. Odstoupení od kupní smlouvy zašle kupující na e-mailovou adresu [email protected]. Prodávající potvrdí kupujícímu bezodkladně přijetí formuláře.
-
Náš reklamační odborník se vám do pěti pracovních dnů ozve, zkontroluje vyplnění všech požadovaných údajů a určí místo pro zaslání zboží.
-
Vracené zboží pečlivě zabalte – prázdná místa v krabici vyplňte kartonem, papírem nebo jiným výplňovým materiálem.
- Peníze zasíláme v průměru do 14 pracovních dnů od obdržení a kontroly vráceného zboží. V případě vyzvednutí zboží u vás doma, bude vracející částka ponížena o poplatek za dopravu - 109 Kč za balík.
Nenašli jste odpověď nebo máte jiný dotaz? Ráda vám pomohu na mailu [email protected].